معرفی 10 بازی زیبا در سبک ترسناک برای تابستان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

دانلود بازی ترسناک از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که به دنبال هیجان بیشتر در زندگی خود هستند. مهم‌ترین هدف از انجام این بازی‌ها، ایجاد ترس و وحشت زیاد در بازیکن است. بسیاری از افراد، سریع از انواع سرگرمی، سفر و یا صحبت با دیگران خسته می‌شوند. این افراد به دنبال کسب تجربهٔ جدید و ایجاد حس هیجان بیشتر در خود هستند. یکی از بهترین راه‌های ایجاد هیجان بیشتر، انجام انواع بازی‌های کامپیوتری ترسناک است. این روزها انواع بازی‌های ترسناک در سایت‌های مختلف موجود است که شما به‌راحتی با دانلود بازی ترسناک از این سایت‌ها می‌توانید، از انواع بازی‌های ترسناک لذت ببرید. اگر شما هم می‌خواهید دربارهٔ بهترین بازی‌های ترسناک و بهترین سایت دانلود آن اطلاعات کاملی به‌دست آورید، ادامهٔ این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با بازی‌های ترسناک

جذابیت بازی‌های ترسناک با داشتن یک داستان فوق‌العاده، چند برابر می‌شود. درواقع نه تنها شما ترس را تجربه می‌کنید، بلکه به خاطر بازی یک داستان واقعی و برای رسیدن آن به نتیجهٔ نهایی، هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد. تنوع انواع بازی‌های ترسناک بسیار زیاد است، اما در این بین، تعدادی از بازی‌ها محبوبیت و طرفداران زیادی بین افراد مختلف دارد. ندرویددر ادامه با بهترین بازی‌ اندروید ترسناک آشنا خواهید شد:

دانلود بازی ترسناک Resident Evil 2 Remake

این بازی توسط استودیو CAPCOM ساخته شده‌است و برای افراد بالای 18 سال مناسب است. این بازی را می‌توان روی انواع PC، PS4، PS5 اجرا کرد. این بازی شاهکاری بی‌نظیر در ژانر اکشن و ترسناک بوده که محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد. در این بازی شما با تعداد زیادی زامبی مواجه هستید که تنها با شلیک به سر آن‌ها، می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید. نسخهٔ اول این بازی محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. به همین دلیل سازندگان تصمیم گرفتند نسخهٔ اول را بازسازی و آن را مهیج‌تر کنند. بدین ترتیب بازی Resident Evil 2 Remake روانهٔ بازار شد.

بازی ترسناک Resident Evil Village

این بازی نیز توسط استودیو CAPCOM روانهٔ بازار شده‌است. امتیاز این بازی 84 بوده و برای افراد با سن بالای 18 سال مناسب است. همچنین قابلیت اجرا روی PC ، PS4، PS5 را دارد. در این بازی بسیار ترسناک، شما وارد یک قلعهٔ مخوف شده و شاهد بانویی به نام لیدی دیمیترسکو زیبای 9فوتی خواهید بود. به محض دیدن این بانو، شما ترس و وحشت واقعی را در این بازی تجربه می‌کنید. به همین دلیل باید فرار کرده و برای نجات جان خود، حجم زیادی از مهمات را جمع‌آوری کنید. شکست این بانو بسیار مشکل بوده و باید تمام امکانات خود را به‌کار ببرید. این بانو دارای سه دختر بوده که از مادرشان ترسناک‌تر هستند. بزرگ‌ترین عامل برای نابودی این دخترها، نور آفتاب است، اما نابودی آن‌ها مادرشان را خشمگین کرده و باید باز با مادرشان مقابله کنید.

دانلود بازی ترسناک Little Nightmares 2

در این بازی شما باید از مسیرهای پیچیده و پر از خطر عبور کنید. اگر به شخصیت خود در بازی نگاه کنید، می‌بینید که دارای جثهٔ بسیار کوچک بوده که به‌راحتی می‌تواند از مکان‌های مختلف عبور کند. همچنین در مسیر راه شما موجودات عجیب و ترسناک نیز وجود دارند که باید با آن‌ها بجنگید.

دانلود بازی ترسناک پی سی Soma

این بازی با تصادف یک فرد آغاز شده که درنهایت آن فرد در تصادف جان خود را از دست نمی‌دهد. اما دچار صدماتی می‌شود که باید حتماً به دکتر مراجعه کند. به محض مراجعه به دکتر و انجام اسکن از مغز و دراز کشیدن، او بیهوش شده و به صد سال آینده سفر می‌کند.

دانلود بازی ترسناک  Dead by Daylight

این بازی درمورد زندگی یک زن بوده که وقتی چشم‌هایش را باز می‌کند، خود را در یک تیمارستان متروکه می‌بیند. فضای این تیمارستان بیش از حد وحشتناک بوده و به هر طریقی، آن زن باید از این تیمارستان خارج شود. مدت زمان این بازی تقریباً نیم ساعت است.

ترسناک‌ترین بازی جهان به نام Phasmophobia

در این بازی با ارواح سروکار دارید و باید ویژگی‌های آن‌ها را شناسایی کنید. شما در این بازی نمی‌توانید یک روح را شکار کنید. فقط قادر خواهید بود روح را شناسایی و اطلاعاتی دربارهٔ ویژگی‌های آن به‌دست آورید. از این طریق تیم‌های بعدی می‌توانند فعالیت روح موردنظر را کنترل کنند.

دانلود بازی ترسناک جهان به نام Visage

در این بازی شما با ارواح بسیار خبیث سروکار دارید. در طی این بازی، شما در خانه‌ای مخوف و وحشتناک که افراد زیادی با روش‌های مختلف از بین رفته‌اند مواجه خواهید شد.

دانلود بازی ترسناک کامپیوتری Devotion

این بازی در فضای یک آپارتمان متروکه انجام می‌شود. داستان درمورد یک خانوادهٔ مذهبی و عهد و پیمان‌های آن‌ها با یکدیگر بوده و شما در هر یک از نقاط خانه، ممکن است با تجربه‌های قبلی وحشت‌آور این افراد آشنا شوید.

بازی ترسناک کامپیوتری The Quarry

در این بازی، شاهد فیلترهای بصری و سینمایی زیادی خواهید بود که مربوط به دههٔ 80 میلادی است. این بازی درمورد تعدادی نوجوان بوده که به تنهایی قصد خوشگذرانی دارند، ولی در انتها این دورهمی، با خونریزی و… تمام می‌شود.

دانلود بازی ترسناک  Metro Exodus

داستان این بازی مربوط به یک خانواده در کشور روسیه است. در اول بازی، دریاچهٔ ولگا با موجودات ترسناکی منتظر شما بوده و زمان ماجراجویی در روز یا شب کاملاً بستگی به نظر شما دارد. هیولاها و دشمنان شما اصلاً نور را دوست ندارند. به همین دلیل خود را در شکاف‌های کم‌نور پنهان می‌کنند.

نگاهی اجمالی به انواع بازی و بهترین سایت دانلود بازی ترسناک

انجام انواع بازی‌های ترسناک، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های افرادی است که به دنبال هیجان بیشتر در زندگی هستند. بازی‌های ترسناک زیادی در انواع سایت‌ها برای دانلود وجود دارند که شما به‌راحتی می‌توانید با دانلود آن‌ها، نهایت ترس و هیجان را تجربه کنید. یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود بازی ترسناک، سایت ویجی دی ال است. شما عزیزان برای دانلود بازی کامپیوتری، می‌توانید به سایت ویجی دی ال مراجعه کنید. در این سایت انواع بازی‌های ترسناک اکشن، استراتژیک، نقش‌آفرینی، شمشیری، شوتر، ترسناک، چندنفره، آنلاین، ماجراجویی و… وجود دارد که شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلود و از انجام بازی دلخواه خود لذت ببرید. امیدواریم با خواندن این مقاله، اطلاعات لازم دربارهٔ بازی‌های ترسناک و بهترین سایت دانلود انواع بازی ترسناک را به‌دست آورید.

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PzuMTE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *