بهترین شرکت اجاره ماشین عروس کجاست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

به ویژه های لوکس چند سالی است که در ایران باب شده است. همۀ عروس و دامادها در بهترین شب زندگیشان دوست دارند، یک مراسم آبرومندانه را بسازند و یک زندگی جدیدی را آغاز کنند.

چرا برای مراسم عروسی ماشین اجاره کنیم؟

همان طور که گفته شد، شب عروسی، شب ویژه‌ای است که عروس و داماد، به زیبایی تمام در آن می‌درخشند که توسط دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی، ثبت می‌شود. اجاره خودرو لاکچری کمک می‌کند تا فیلم عروسی شما، ویژه‌تر شود.

شما می‌توانید هر مدل خودرویی که دوست دارید انتخاب کنید. هزینه عروس متناسب با بودجه‌ای است که شما در نظر گرفته‌اید.

با اجاره ماشین عروس می‌توانید با اتومبیل رویاهای خود رانندگی کنید. در صورتی که گواهینامه ندارید یا تجربه کافی برای رانندگی با اتومبیل‌های لوکس را ندارید می‌توانید ماشین عروس با راننده، کرایه کنید و با خیال راحت در کنار همسر خود، تا رسیدن به مقصد، لذت ببرید.

شرایط و قیمت اجاره ماشین عروس

به طور کلی، بازه زمانی اجاره خودروی عروس 15 ساعت (از ساعت 9صبح تا 12 شب) است و در این مدت زمان، خودرو چه به صورت بدون راننده و چه به صورت همراه با راننده، به طور کامل در اختیار شما خواهد بود. اگر زمان استفاده شما از بازه ی اعلام شده عبور کند، هزینه هر ساعت مازاد نسبت به نوع خودرو برایتان محاسبه می گردد. توجه نمایید هزینه اجاره ماشین عروس بسته به نوع خودروی انتخابی، مدت زمان کرایه و کیلومتر طی شده متفاوت است به همین دلیل برای اطلاع از نهایی شدن مبلغ کرایه م یبایست از شرکت رنت خودرو اطلاعات دقیق را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین عروس

خدمات اجاره ی ماشین عروس با راننده تشریفاتی با قرارداد رسمی و بدون دریافت هیچ گونه مدارکی به متقاضیان ارائه می شود. لازم به ذکر است که این خدمت توسط رانندگان مجرب و آموزش دیده و آشنا با اصول تشریفات صورت می گیرد. مدارک لازم برای اجاره ماشین عروس به صورت  بدون راننده داماد می بایست که یک فقره چک به مبلغ خودرو به شرکت تحویل دهد، این چک به عنوان ضمانت قرارداد می باشد و در پایان مراسم در هنگام عودت خودرو توسط یکی از نماینده شرکت به شما تحویل داده می شود.

در اجاره ماشین عروس بدون راننده، نماینده شرکت پس از تحویل خودرو به داماد تا پایان مراسم در خودرویی دیگر خودروی عروس را همراهی می کند، تا در زمان مقرر خودرو را تحویل بگیرد.

اجاره ماشین عروس کلاسیک

یکی از پرطرفدارین خودرو برای زوجهای جوان اجاره خودروهای کلاسیک است. این خودروها دارای ظاهر قدیمی و کلاسیک می باشد. استفاده از این اتومبیل ها به عنوان خودروی عروس، شکل رسمی‌تری به مراسم می‌دهدو به برگزاری یک جشن عروسی خاص نیز کمک می‌کند.

نکات مهم در انتخاب ماشین عروس

چند نکته مهم وجود دارد که در زمان اجاره ماشین عروس باید به آنها توجه کنید. این نکات عبارتند از:

  • شرکتی را برای اجاره ماشین عروس انتخاب کنید که دارای قرارداد شفاف و روشن با بندهای قانونی باشد.
  • در صورتی که خودرو را به صورت ساعتی اجاره کردید؛ مدت زمان تحویل و عودت را افزایش دهید زیرا ممکن است با ترافیک سنگینی رو به رو شوید.
  • براساس بودجه خود خودرویی را انتخاب کنید که لتوانیذ به راحتی رانندگی کنید.
  • حتما در انتخاب خودرو به حجم لباس عروس توجه کنید در صورتی که لباس عروس پر از چین و پف است؛ خودرویی با فضای بیشتری انتخاب کنید.
  • بهتر است رنگ برای ماشین عروس رنگ سفید انتخاب کنید زیرا گل‌آرایی روی بدنه خودرو زیباتر نشان داده می شود.

از چه شرکتی ماشین عروس کرایه کنیم؟

شرکت های بسیاری در زیمنه اجاره ماشین عروس فعال هستد که شما می توانید با یک سرچ ساده آنها را پیدا کنید. ولی نکته هم این است که شرکت انخابی شما معتبر و سرشناس باشد تا دچار مشکلی نشوید.

ما به شما شرکت سعادت رنت را معرفی می کنیم که در این صنعت سال است که سابقه فعالیت دارد. در ابتدا این مجموعه فعالیت خود را در اجاره خودرو در تهران شروع کرد و شعبه مرکزی نیز در تهران تاسیس شده است. سعادت رنت توانست با وجود رضایت مشتری بیشتر پیشرفت کند و در شهرهای مختلف همچون، کرج، مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان و … نمایندگی های فعالی را تاسیس کند. برای اجاره خودرو از سعادت رنت کافیست از طریق ارسال پیام در واستاپ با کارشناسان ارتباط بگیرید و با مشخص کردن روز، مدل خودرو، مدت زمان و محدوده سفر، ماشین مورد علاقه خود را رزرو کنید و از روز خود نهایت لذت را ببرید.

در این مجموعه خودروهای بسیاری وجود دارند که بسته به بودجه و علاقتان می توانید هرکدام را انتخاب کنید. همچنین می توانید گل آرایی ماشین عروس و دسته گل خود را با قیمت مناسبتر به سعادت رنت بسپارید. در صورتی که به خواهید دیزان مشاین عروس با مجموعه باشید، همکاران مربوطه به شما مشاوره های رایگانی می دهد و با ارائه عکس می توانید مدل ورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CXI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *