آیا بهترین راه جذب فالوور خرید فالوور است؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌ خواهیمبه این بپردازیم که آیا بهترین راه جذب فالوور خرید فالوور است یا خیر؟ و نکاتی درباره خرید فالوور و جذب فالوور به‌ صورت رایگان با شما خواهیم صحبت کرد.

خرید فالوور بلی یا خیر؟

این سوال که آیا خرید فالوور برای ما مفید است یا مضر است یا بلی یا خیر کاملاً اشتباست، قطعاً خرید فالوور یکی از راه‌ های جذب فالوور است که خواهان بسیار زیادی دارد و مردم به سمت خرید فالوور میروند،توجه داشته باشید که برای جذب فالوور شما می‌ توانید اقدامات بسیار زیادی انجام بدهید که بخشی از آن را در این مقاله خواهیم گفت، ولی به یاد داشته باشید که خرید فالوور یکی از بهترین روش‌ ها و سریع‌ ترین روش‌ های جذب فالوور اینستاگرام می‌ باشد.

آیا روشی جز خرید فالوور وجود دارد برای جذب فالوور اینستاگرام؟

بله روش‌ های بسیار زیادی برای جذب فالوور اینستاگرام وجود دارد که شما می‌ توانید با استفاده از آن روش‌ ها جذب فالوور رایگان داشته باشید و تنها یکی از روش جذب فالوور اینستاگرام خرید فالوور است ولی توجه داشته باشید که هزاران روش دیگر که می‌ تواند شما را به نتیجه بسیار مطلوبی در اینستاگرام برساند وجود دارد که شما می‌ توانید با خواندن همین مقاله به خیلی از این روش‌ ها که نتیجه‌ی شگفت‌ انگیزی دارند برسید.

ما در ادامه مقاله پنج روش قطعی جذب فالوور به‌ صورت رایگان به شما آموزش می‌ دهیم، و سه‌ تا از بهترین سایت‌ های خرید فالوور اینستاگرام را به شما معرفی می‌ کنیم که اگر می‌ خواهید خرید فالوور انجام دهید از سایت‌ های معتبر تهیه کنید.

آیا بهترین راه جذب فالوور خرید فالوور است؟

۱-کامنت مارکتینگ

شاید درباره کامنت مارکتینگ شنیده باشید و حتی درباره مزایای آن‌ هم چیزهایی شنیده باشید ولی ما امروز می‌ خواهیم هم به شما این روش را آموزش دهیم و هم راه‌ های جذب فالوور از این روش را به شما بگوییم.

توجه داشته باشید که از روش کامنت مارکتینگ زیاده‌ روی نکنید چون‌ که وقتی شما از این روش استفاده می‌کنید اینستاگرام محدودیتی در گذاشتن کامنت دارد و شما اگر از تعداد زیادی کامنت در روزانه استفاده کنید احتمال دارد اینستاگرام شما را محدود کنند. ولی ما روش‌هایی به شما در ادامه خواهیم گفت که با گذاشتن تعداد کمی کامنت به تعداد زیادی جذب فالوور بتوانید دست پیدا کنید.

شما ابتدا باید یک متن دو یا سه خطی درباره پیج اینستا گرامی خود بنویسید، ولی توجه داشته باشید که فقط از یک متن نباید استفاده کنیم و از چند متن مختلف باید استفاده کرد چون‌ که اگر از یک متن استفاده کنید اینستاگرام شما را محدود می‌ کند و شما را ب ه‌عنوان اسپم کننده یا همان هرزنامه تشخیص میدهد،توجه داشته باشید شما باید ابتدا یک سری از پیج های پر فالوور و با فالوور زیاد و یکسری از پیچ‌ هایی که در حوزه کاری شما فعالیت دارند را پیدا کنید و آن‌ ها را فالو کنید و وقتی فالو می‌کنید زنگوله بالای صفحه آن‌ ها را بزنید و فعال کنید که هر موقع پست گذاشتن در اولین فرصت به شما اطلاع دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این ایرپادهای 3 با بهترین خرید و بازسازی تنها 109.99 دلار به سرقت می‌روند

حالا هدف از این کار چیست؟ هدف از این کار این است که شما به‌محض این‌ که پیچ‌ هایی که برای خود پیدا کردید و مدنظر گرفتید برای کامنت مارکتینگ تا پست می‌ گذارند شما اولین نفر باشید که کامنت می‌ گذارید و درنتیجه افراد بیشتری کامنت شما را ببینند و وارد پیج اینستاگرام شما شوند و باعث جذب فالوور برای شما شود.

۲-تبادل با پیج های دیگر

امروز یکی از بهترین و رایگان ترین حالت موجود که جذب فالوور بسیار مناسبی می‌ توانید داشته باشید تبادل کردن با پیج های دیگه است، ولی تبادل کردن قانون و قواعد خود را نیز دارد توجه کنید هر موقع که به قصد تبادل با پیجی را دارید باید چند مورد را چک کنید،اولین مورد این است که از لحاظ تعداد فالوور پیج متقابل شما می‌ خواهید با آن تبادل کنید خیلی کم‌ تر از شما یا خیلی بیشتر از شما نباشد و هم‌سطح پیج شما باشد،نکته بعدی اگر بتوانید با پیچ‌ هایی که مرتبط پیج شما هستند تبادل کنید قطعاً فالوور بیشتری جذب می‌ کنید و این‌ که تبادل بهتر است در استوری قرار بگیرد این چند مورد را برای تبادل کردن حتماً رعایت کنید تا تبادل شما بازدهی مناسبی داشته باشند.

خرید فالوور

۳-تولید محتوا مستمر

یکی از نکاتی که می‌تواند پیج شما را در راستای جذب فالوور رایگان قرار دهد تولید محتوای باکیفیت و مستمر است، منظور از تولید محتوای مستمر این است که شما بتوانید مثلاً هفته‌ای دو یا سه پست قرار بدهید و همیشه در استوری ها تولید محتوا کنید و مثلاً یک روز چند پست نگذارید و تا یک هفته دیگر نه استوری بگذارید و نه پست و به‌ طورکلی پیج محتوایی برای چند روز نداشته باشد این کار کاملاً اشتباه است شما باید به‌ صورت منظم و به‌ صورت همیشگی و مستمر در پیج اینستاگرامی خود پست‌ های مختلف قرار دهید چه به‌ صورت ویدیویی و چه به‌ صورت عکس و همیشه و هر روز چندین استوری در پیج خود قرار دهید تا بتواند جذب فالوور بیشتری داشته باشید و فالوور هایی که از قبل جذب کرده‌ اید را نیز راضی نگه دارید تا آنفالو نکنند.

۴-دایرکت مارکتینگ

دایرکت مارکتینگ تقریباً مشابه کامنت مارکتینگ است، و بازهم شما باید یک متن بلندتر از کامنت مارکتینگ بنویسید و چند متن برای خود آماده کنید و پیچ‌ هایی که می‌ خواهید به آن‌ ها پیام بدهید‌ را آماده کنید، برای افزایش بازدهی میتوانید با آن پیج هاتعامل کنید کامنت بگذارید یا پست‌ های آن ها را لایک کنید و بعد به آن دایرکت دهید که این کار باعث می‌ شود که جذب شما هم از نظر بازدید و هم از نظر فالوور بالا برود.و فقط توجه داشته باشید که تعداد زیادی دایرکت که در طول روز ارسال نکنید چون‌ که اینستاگرام نیز بر روی دایرکت نیز محدودیت‌ هایی گذاشته است که وقتی شما تعداد زیادی دایرکت ارسال می‌ کنید باعث می‌ شود پیج اینستاگرام شما محدود شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خرید گیفت کارت

۵-در خواست از فالوور ها

بله درست شنیدید شما می‌ توانید با درخواست کردن از فالوور هایی که در حال حاضر دارید جذب فالوور کنید، مثلاً شما وقتی پستی را در پیج اینستاگرام خود منتشر می‌ کنید در استوری یا در کپشن همان پست از فالوور های خود بخواهید با این پست تعامل بیشتری کنند، مثلاً آن را سیو کنند یا آن را به اشتراک بگذارند یا آن را لایک کنند و براش کامنت بگذارند تا احتمال این‌ که این پست به اکسپلور برود بالا برود و این امر باعث جذب فالوور به‌ صورت غیرمستقیم است که این کار بسیار می‌ تواند برای شما و پیج شما سودمند باشد.

تا اینجای مقاله پنج مورد از راه‌ های جذب فالوور به‌ صورت رایگان که بهترین عملکرد را دارد به شما آموزش دادیم، و شما می‌ توانید با همین آموزش‌ ها جذب فالوور رایگان خودرو شروع کنید و نکاتی که در این مقاله به شما آموزش دادیم باید دقیق انجام شود در غیر این صورت حتماً به مشکل برمی‌ خورید، کوچیک‌ ترین مشکلم که برمی‌ خورید معمولاً محدودیت اینستاگرام است که شما باید طبق گفته‌ی آموزش‌ هایی که داده‌ ایم عمل کنید و در روند کار زیاده‌ روی به‌ هیچ‌ عنوان نکنید.

خرید فالوور

معرفی ۳سایت برتر خرید فالوور

ما در این معرفی ۳سایت برتر ایرانی را به شما در حوزه خرید فالوور معرفی می‌ کنم و شما می‌توانید از این سایت‌ ها(پارس فالوور،گلد فالوور،فالووران) خرید فالوور خود را انجام دهید با خیال راحت.

ممنون که تا اینجای این مقاله همراه ما بودید،شما می‌ توانید از روش‌ های خرید فالوور و جذب فالوور به‌ صورت رایگان،فالوور های پیج اینستا گرامی خود را افزایش دهید و ما هم در این مقاله سعی کردیم هم‌ روش خرید فالوور که سایت‌ های معروف و معتبر ایرانی را به شما معرفی کردیم و جذب فالوور رایگان نیز که ۵روش برتر جذب فالوور رایگان را نیز به شما آموزش دادیم که راحت تر به سمت افزایش فالوور پیج اینستا گرامی خود بروید.

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xyV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *